
Hoi, ik ben Miriam
Level up van je corebusiness door goede logistiek.
Ik krijg dus echt kortsluiting van bedrijven die logistiek de schuld geven van het uitblijven van succes. Of dat nou is in hun eigen bedrijfsresultaten of in hun leveringen naar de klant.
En omdat ik dat zo ontzettend jammer vind, heb ik Perfect Helder opgericht. Want hoe gaaf is het, als we jullie logistiek weer voor je kunnen laten werken en jullie hele corebusiness een boost geven door slimme en creatieve logistiek?
Als geboren Brabantse woon ik met mijn man, onze kinderen én hond James in het Noord-Hollandse Heerhugowaard. Ik houd van het buitenleven. Of dat nou thuis is of op vakantie, gewoon buiten in de natuur, wandelen, fietsen, hardlopen of een vuurtje maken, barbecue aan en genieten.
Ik heb processen en procesoptimalisatie altijd interessant gevonden. Dat begon al toen ik bij de Marine 10 jaar lang aan boord van verschillende schepen voer en me bezig hield met het krijgen van inzicht en overzicht om de verschillende assets zo optimaal mogelijk in te zetten. Na die 10 jaar ben ik me verder in logistiek gaan verdiepen en heb ik de HBO-opleiding Logistiek en Economie gevolgd. Ik vervolgde mijn loopbaan als Logistiek Officier bij de Marine. Deed verschillende SAP-migraties, werkte aan de bevoorrading van schepen, als Supply Chain Manager in het operationele domein en als Coordinererd Transportmanager.
Tijdens mijn werk, maar ook daarbuiten zie ik vaak kansen om processen efficiënter in te richten. Kansen die gepakt moeten worden. Het kan namelijk vaak zo veel beter en makkelijker.
Er begon iets te kriebelen. Dat iets groeide in september 2021 uit tot Perfect Helder. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en nam ik op 1 februari 2023 afscheid van de Marine. Klaar om de wereld op z’n kop te zetten met creatieve, maar simpele logistiek.
Dit is Perfect Helder
Creatieve eenvoud in de logistiek
Creatief in het oplossen van complexe logistieke problemen, eenvoudig in de uitvoering. Dat is waar Perfect Helder voor staat. Door een goede supply chain kunnen bedrijven niet alleen kosten, tijd en energie besparen, maar ook hun hele corebusiness naar een hoger niveau brengen.
Zeker als logistiek niet de corebusiness van het bedrijf is, is dat vaak een hele puzzel. Door de puzzelstukjes te definiëren, te vormen en op de juiste plaats te leggen, ontstaan er briljante oplossingen. Oplossingen die bedrijven echt verder helpen, een ‘level up’ van de corebusiness.
Perfect Helder is ontstaan vanuit mijn overtuiging dat er zo veel meer mogelijk is. Als je er maar voor openstaat en ervoor gaat. Hoe jammer is het om die kans te laten liggen?


Waarom samenwerken
met Perfect Helder?
Samenwerken
Samen kunnen we meer. Jullie zijn goed in julie corebusiness, ik in die van mij. Als we dat combineren, kan het niet anders dan goed zijn.
Creatief
Elk bedrijf is anders, dus ook elke logistiek moet anders zijn. Perfect Helder zorgt ervoor dat de jullie logistiek precies bij het bedrijf past. Wat daar ook voor nodig is.
Simpel
Geen gedoe met moeilijke processen die eigenlijk niemand precies snapt. Wel inzicht, overzicht en een uitvoerbare logistiek
Level up
Logistiek geïntegreerd in het bedrijf, zodat het echt bijdraagt aan jullie corebusiness.
Hoe kan ik jullie helpen?
Daar kan ik geen kant en klaar antwoord op geven. Misschien had je dat graag gewild, of misschien ook niet. De reden dat ik dat niet kan is omdat jullie bedrijf uniek is. Natuurlijk zullen andere bedrijven in dezelfde branche of daarbuiten best op jullie bedrijf lijken, maar ze zijn niet precies hetzelfde. De samenwerking tussen jullie medewerkers onderling en tussen de medewerkers en het management zijn anders dan bij de concurrent. De manier van omgaan tussen de afdelingen, zie je nergens anders op precies dezelfde manier. Omdat jullie en het bedrijf uniek zijn, hebben jullie ook specifieke uitdagingen met de bedrijfsprocessen. En dat is ook precies de reden dat procesoptimalisatie altijd maatwerk is.
Dus als ik jullie en jullie bedrijf ga helpen, beginnen we met het vaststellen van het einddoel of met formuleren van het probleem dat jullie graag opgelost ziet. Zodra ik weet waar ik naartoe moet werken, vertel ik jullie precies hoe ik te werk ga om tot dat einddoel te komen. Denk hierbij aan de verschillende onderzoeksmethodes, de modellen die ik gebruik om inzicht te creëren en hoe ik dit overzichtelijk vastleg en presenteer.
Eerst even kennismaken?
Wil jij ook kosten, tijd en energie besparen door efficiëntere processen? En heb je daarvoor interesse in een van mijn diensten, maar wil je eerst even kennismaken?
Dan kun je gebruik maken van het online kennismakingsgesprek. Gemakkelijk te boeken via deze website, laat het even weten als er geen geschikt tijdsblok voor je tussen zit
Als voorbereiding vind ik het fijn als je bij het plannen ook vertelt over welk bedrijf het gaat en de reden van de kennismaking. Tot snel!
Meld je aan voor de Nieuwsbrief
In de nieuwsbrief van Perfect Helder neem ik je elke keer mee in een ander logistiek aspect.
Van data naar samenwerking, naar transport, warehouse, lean, procesoptimalisatie, wetgeving, trends en zo verder.
Elke keer een ander onderwerp. Interessant? Laat het me dan hieronder weten!
Benieuwd hoe ik jou kan helpen met het verbeteren van jouw bedrijfsprocessen?